Eclipse

Hellu!

Igår jobbade Sonia och jag och sen åkte vi direkt till kista och kollade på Eclipse. Den var bra, men som ni kanske har märkt är jag inget big fan av twilight, så det var inget jättespeciellt liksom. Efter filmen kom mamma och hämtade oss och körde Sonia till sollentuna station. Vägen dit asså.. hahah jag var ganska flummig och vi tror att det beror på den rädda bullen :O

När jag kom hem åkte mamma och pappa direkt till moster Lotta och morbror Leffe. Jag chattade lite med Bogdan och han behövde hjälp med sitt cv, så han kom till mig ett tag. Efter ett tag gick vi ner med Chessy till stranden och satt där ett tag. När jag gick hem var klockan tjugo i tio. Va fint det är ute då! haha man blir ju gråtfärdig alltså. xD

PÅ FREDAG KOMMER MILL HEM!!!!! :D :D :D :D Oj vad vi ska hänga i träd! hahah Hon har varit borta i kanske 3 veckor, så hon har inte träffat Chessy och så har hon ingen dator eller täckning där hon är så vi har inte kunnat prata heller. :( Det ska bli kul att träffa henne!

Jag kom att tänka på en sak nu. Tror ni att kompisar påverkar varandra på kroppsliga sätt? Man brukar ju ha mens samma tid som sina närmsta kompisar. Det är creepie by the way! I alla fall asså jag menar, en jag känner och hennes kompis har fått gåvan att inte ha något hår under armarna! hahaha Låter kanske aswierd men det jag menar är asså det är ju inte så vanligt att man slipper det. Tror ni att det beror på, asså att båda inte har det, för att dom är kompisar?? hahahah Okej förlåt det här behövdes inte läsas. xD Sorry. Min skumma blogg, mina skumma tankar. Read it or Leave it! haha

Här kommer lite bilder från imorse...








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0