Hemsk mardröm

Jag gick upp tidigt imorse och som vanligt somnade jag om när alla åkt och sover till 10. När jag sov då, drömde jag en mardröm. Jag drömde först om hur jag köpte Chessy och jag gav uppfödaren pengar och skrev under papper. När jag kom hem med henne så var det tydligen inte min hund längre utan Sonias kompis hund. Jag blev jätteledsen och grät under hela drömmen. Och jag sa hela tiden att dte var ju jag som betalade och skrev på papprerna att det var MIN hund. Men tydligen inte. När jag vaknade sen hade jag glöm bort drömmen och gick upp och lekte lite med Chessy och så kom jag ihåg drömmen. Usch! Det var jättehemskt faktiskt! haha

Idag kommer Sonia och Elanie hit och ska hälsa på galningen. Man får egentligen inte träffa hunden första veckan, men hon är så himla trygg i sig själv så jag tror inte att det blir några problem alls. ;) Penny är livrädd för dammsugaren och Hampus tycker väl att den är lite konstig, men Chessy som aldrig har sett en dammsugare i hela sitt liv, somnade till den! hahah Först gick hon fram och nosade på den när mamma dammsög och sen somnade hon brevid den. Är inte det coolt?? Det känns som att det kommer gå jättebra att tillexempel åka stora läskiga bussar och stora långa tåg. haha Hon klarar det ;) Vi får se nästa vecka när vi jobbar och tar bussen till jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0