JAG KOM IN PÅ REALGYMNASIET!!!!!!!!!!!!!

Jag fick veta nyss att jag kom in på Realgymnasiet där jag tog Hund som inriktning. Jag är sjuuuuuukt glad! Jag trodde inte att jag skulle komma in eftersom det var så få platser, men tydligen! :D Jag skakar av lycka! Nu får jag ta med mig Chessy till skolan och jag behöver inte vara orolig längre över att hon inte får det roligt. Och en annan rolig sak... JAG SKA ÅKA OCH HÄMTA CHESSY IDAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller vi hämtar henne imorgon, men vi åker idag och sover över på ett hotell. Nu ska jag bada Hampus tydligen. See ya later! ♥

Kommentarer
Postat av: Sonia

GRAAAAATTIS IGEEEN!!!!! :D ja har redan ringt och skrivit på fb men aja haha GRATTIS TWIINIE!!!! :D <3

2010-07-02 @ 10:26:49
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0