Jobb imorgon!

Hej!
Idag har jag solat, vaktat hundar och badat. Mamma och jag gick ner och tog ett dopp i äckliga edsviken. Men gud så skönt det var! Mitt hår luktar fortfarande sjögräs och äckel, men det var så värt det! Mycket folk var det också. Efter det kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde... jag kollade på tv i alla fall..

Imorgon ska jag och Sonia börja jobba på Barky's! Jag längtar jättemycket! Det var länge sen man var där. För dom som inte vet så har jag, Mill och Sonia praoat där i åttan och sen praoade jag och Sonia där i nian. Trevlig personal och trevliga hundar! Chessy följer med på tisdag, min födelsedag, istället för imorgon för att jag vill inte passa henne utan fokusera på att jobba och komma ihåg hur allt gick till. :)


Selma och Sonia från åttans prao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0