Lugn dag

Hej hopp

Idag gick jag upp halv 7. Skönt med lite sovmorgon! hahah Jag tog med Chessy på hennes första prommenad idag. Det gick jättebra! Jag älskar hennes sätt att gå haha jag borde filmat xD Hon liksom går som om hon skulle valla. Det som inte va så gulligt var att hon ville äta upp fågelbajset nere på stranden... Den här dagen har inte varit så jobbig faktiskt som dom tidigare dagarna. Eftersom att det är så varmt, sover hundarna hela tiden. Imorse var C lite för galen och hade fnatt i säkert en timme. haha Men när solen började komma, däckade hon. Åh vad jag längtar till hon blir stor!!! Hon kommer bli så bra! haha

Juste! Jag kanske inte har berättat att jag ska jobba på Barky's nästa vecka och veckan efter. Då ska Chessy få följa med. Jag hoppas verkligen att hon sköter sig då.. Och att hon inte kissar på sig överallt inomhus.. :S Jag ska ta med henne första dagen och se hur hon är. Eller kanske andra dagen..



 

Jag har försökt ta lite bilder på alla tre tillsammans. Det är svårt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0