Sjuk?

Det känns som att jag kommer bli sjuk när som helst. Jag orkar och kan inte vara sjuk nu! Jag har för mycket att göra. haha

Idag stänger jag dagiset och imorgon börjar jag nio. Sen åker jag till farmor och farfar och är där över helgen. Nästa vecka händer mycket grejer. haha Grönan två gånger, Julia och jag ska ha scary movie kväll och jag ska träffa mill! Jag gick och köpte kycklingkorv igår som jag ska ha till Chess-chess. Jag började klickerträna henne imorse. Inte att lära henne något trix, utan lära henne förstå att klickern betyder godis. Hon är verkligen heeeelt galen på mornarna. Springer runt som en jag vet inte vad och det finns ingen chans att lugna ner henne. Rätt som det är ramlar hon ihop i en liten sovande hög. haha Och där ligger hon och sover hela förmiddagen och in på eftermiddagen. hahaha
Efter jobbet idag ska jag hem, byta kläder, duscha och gå upp till centrum oh träffa Bogdan. Jag vet inte om jag måste ta med Chessy för att ingen annan vill eller kan ta hand om henne. Vi får se..

Nu håller hon på med Hampus matskål så jag måste gömma den för henne. haha Hej dååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0