14 juli

Hej hopp!
Nu är det cirka en halvtimme kvar av min födelsedag. Det har varit en jättebra dag! haha nu hör jag några som skriker nere på stranden xD fulla antagligen haha i alla fall så är jag väldigt nöjd! Johanna ligger här brevid mig och kollar på digimon hahahha åhh flashbacks från läänge sen!

Föresten sitter jag och skriver från min nya dator som jag fick! En liten rosa mini-pc. haha Det roliga är att jag skrev för flera månader sedan att jag ville ha just den här datorn och så får jag exakt den också! Mamma och pappa allså! Älskar er! <33

oj haha tiden drog iväg xD nu är det alltså inte min födelsedag längre. haha Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mum

Klart att en toppentjej som du ska ha en rosa dator! Kul att du är nöjd! Love ya

2010-07-15 @ 10:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0