13 April

Godmorgon!
Idag gick jag upp halv sex istället för sex för att jag skulle duscha också. hahah Jag fattar inte hur jag orkar!? Jag gick ut med hundarna halv sju idag och kom hem ca tio över sju. Penny stannade hela tiden och Hampus fick gå lös så han var också rätt seg. Håret var överallt för att det blåste och vi mötte maaaassa joggare. Varför joggar alla nu för?? Det är natt okej? SOV! Nu ska Johanna och jag gå till bussen, så vi ses senare. Jag kanske ska träna, dansa, idag så jag vet inte när jag kommer hem. Pusssssssss


haha Hampus och hans fru Alou igen

Kommentarer
Postat av: Mill

Haha har du börjat på någon slags bilderpåalouochhampustillsammansgrej?

2010-04-13 @ 15:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0