17 April 2010

Hola!
Igår eller imorse klockan halv tre gick jag och la mig. jag hade svårt att somna och jag sov otroligt dåligt. Jag vaknade varje timme till halv nio när jag gick upp och duschade. Jag drömde också om att jag mådde otroligt dåligt av att inte kunna sova. Och jag var på festen igår, alltså i drömmen, och försökte sova på sofforna där, men det var en som stod och kollade på mig hela tiden när jag försökte sova och sen drömde jag att jag låg hemma i min säng och försökte sova men vaknade för att samma person stod vid sängkanten och bara kollade på mig. haha Obehagligt!

Idag ska jag kanske gå till centrum för att ta ut pengar till biljetter till club play. Och så ska jag kolla efter en jacka och skor. Jag vet inte vad jag vill ha för skor. Tygskor har jag, men jag vill ha fler. Högklackat kan man inte ha än och jag gillar det inte så mycket heller. Sneakers har jag. Vad finns det kvar? Jag kan inte ha ballerina för att jag inte har någon häl.. hahah skon sitter aldrig kvar på foten om ni förstår. Gummistövlar vill jag INTE ha! Inte heller joggingskor. Vi får väl se vad jag hittar.

Idag fyller Marilla och min moster Lotta år!! Grattis till er! :D :D :D ♥♥ Imorgon ska jag, om mill fortfarande är på, gå på bio med henne. Jag tror vi ska se den där filmen med Jim Carey. haha


Man hittar ofta Penny och Hampus på udda ställen. haha Okej Hampus kan ligga där, men att Penny sitter där förstår jag inte. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0