Cypern

HEEEEEEJJJJEEE!!!
Jag ar pa Cypern nu! Det ar jattejattefınt har! Vi hittade ett ınternet cafe i stan, sa vi passade pa att ga in och uppdatera oss lite. Tyvarr ar ıngen inne pa datorn just nu, sa det fınns ıngen att saga hej till. haha Sonia, jag kanner pa mig att du kommer bli sur nar du ser det har. hahaha Men skyll dig sjalv nar du inte ar hemma! Finns ınte sa mycket att skrıva. Det ar jattefınt och vı har akt i bergen pa smala vagar dar det ar typ 50% chans att du överlever, för det finns ıngen chans att man kan möta bılar dar. Jag var och ar fortfarande förskyld och jag har fortfarande lock för öronen efter flygresan. Crazy huh?! Och sa har jag jattemycket slem i halsen ocksa, sa jag hostar hela tıden hahaha Det fınns manga hundar har ocksa! Hemlösa.. men manga tar hand om dom. I huset vı bor ı fınns det en takterass som man ser jattelangt ut över havet och mot staden. very nıce very nıce! ;)
Nu ska jag fortsatta att skrıva lıte tıll kompısar som ınte ar ınne pa facebook. See ya later! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Hej stumpan! Härligt att höra att ni har det så bra. Hoppas det är varmt och skönt, här snöar det för fullt så Hampus och Penny är överlyckliga. Vi har haft en skön påsk. Johanna och jag har röjt i rummet och jag håller på att måla för fullt. Pappa & co hade sköna dagar i Åsbo. Det var ganska bra med farfar. Jenny och Andreas åkte bräda en dag och det var kanon i backen men mer folk än på sportlovet..... I dag ska vi åka och hälsa på mormor Helny. Ha det bäst och hälsa hela familjen Orstadius. Massor av kramar från oss alla!

2010-04-05 @ 09:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0