Dansa

Snart ska jag dansa! Yey! Om två timmar ska jag gå upp till satteliten och dansa med over 'n' out. Vi ska dansa på fredag på satteliten på hiphopjam-festen. Det blir asbra! Även om jag inte hinner lära mig dansen ska jag gå och kolla/stötta mina danskompisar. haha säger man så? danskollegor... aja..
Jag lärde ut en koreografi i skolan idag föresten! Vilken får ni veta snart. Det gick asbra och alla tror jag fattade. Det kändes bra. 
Ska äta lite först och sen måste jag tagga som Sonia skulle sagt. See ya!
haha älskar den här bilden! Ser ni hur katten, som vi döpte till Kedi vilket betyder katt på turkiska, spretar ut klorna och sätter in dom i mitt lår. Bara för att han tyckte att det var skönt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0