i can't stop missing uuu !

Sonia skriiiveeeer !

Tessan, vetu hur mycket som har häänt när du inte e hääär? åh kan inte fatta att du ska va borta i en heeel vecka de känns som du redan varit borta typ 2månader!!! :( kom heeem nununuuu! hoppas du har fått alla mina sms haha så du hänger med iaf :) men jag ska inte skriva värsta boken nu ja lovar! men kmru ihåg då när vi var på den dära grejen i skansen med skolan? arbetsmässa elr vafan de va? kmru ihåg i bussen? hahaha de va heeelt packat i bussen och jag hade på mitt headset sen tog du en hörlur och ja lyssna på everywhere we are - jeremih och du o ja börja sjunga den skiiithögt haha och vi börja dansa o shit hahahahaah sen kom pitbulls krazy! sen när dom börja sjunga now jump up let's get crazy vi börjar hoppa o allt asså hahaha vi hade våran egna lilla fest! :D åååh jag saknar dej! jag lägger upp dom låtarna här under och sen får du en bonus låt oxå som går på the voice 24/7 haha och ja lovar att skicka den till dej näru kmr hem ;D

jeremih - everywhere we are



pitbull ft lil jon - crazy



sean kingston ft justin beiber - "eenie meenie"





SÅÅÅ JALLA KOM HEM NUUUUU TESSAAAN!!! LOVE YA! ♥

//Sonia.
www.sonuuw.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0