Prag

Hola!
Nu ar vi pavag hem till Sverige. Just nu sitter vi i Prag och vantar pa att nasta plan till Stockholm ska aka. Prag ligger alltsa i Tjeckien vet vi nu. haha
Vi akte fran hotellet i Larnaca klockan ett pa natten och sa har vi akt ett flygplan som gick tjugo over tre. Igar ska man val saga nu, gick vi upp halv atta tror jag for att det var sa varmt. Sen dess har jag bara halvsovit pa planet. Pa flygplatsen i Prag finns jatteroliga rulltrappor pa marken, alltsa som inte gar nerat eller uppat utan rakt fram. Vi ska springa lite i dom snart. Planet kommer om 2 timmar sa vi har mycket tid att springa runt. Jag kommer hem vid kanske tolv, sa jag kanske lagger ut lite bilder fran resan och lite filmer. Det ar inte sa mycket bilder, jag ar sa dalig pa att ta kort. Jag tar med kameran, men glommer att ta korten liksom...
Nu ska jag lamna over datorn. Vi ses om nagra timmar!

Kommentarer
Postat av: Sonia

CAN'T WAIT!!! :D <3

2010-04-10 @ 10:22:33
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Mill

Jag var hemma hos någon från prag igår, fyi liksom. hon ville att jag skulle dricka vin, mend det ville inte jag...

2010-04-10 @ 16:08:25
Postat av: Sonia

min kusin pluggar till läkare i Prag :D

2010-04-10 @ 16:12:32
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Mill

Men vafan ska vi ha en pragtävling här eller? Okej skyll dig själv!

Min mamma högg sten i prag med en massa pragistanier (tjeckier), hennes skulptur står där nu

mhmmmm.......

2010-04-10 @ 16:15:42
Postat av: Mill

Men vadå vill du inte vara med på min pragtävling sonia? Fy vad tråkigt! Då har jag det med mig själv ändå!

Stians kompis bor i prag och pluggar till läkare där.....Sonia....what if.....det är samma person som din kusin!!!! OMG!!!! haha nejdå....förlåt jag ska sluta kommentera nu...jag lovar...

2010-04-10 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0