Svar på kommentarer

 


1. Om ni inte ser så står det:
helloow vad hände med bloggen. you have no right to ditch us bara för att du har kille! xd



2. Om ni inte ser så står det:
Fin blogg. Berätta o hur du och din kille träffades (:

Okej. Här kommer svaren.

1. Jo asså haha jag vet inte jag har inte så mycket tid längre med bloggen. haha Jag försöker men jag kommer aldrig på något att skriva. Dessutom kommenterar ju ingen! haha Ändring på det! Jag ska skriva oftare promise ;)

2. Tack så mycket :D Trodde inte att den var rolig faktiskt... haha Okej I'm gonna tell you. Förra veckan, ni vet när dansade hela dagarna i satteliten. Bogdan känner en som jobbar/bor/chillar där. hahaha B var där när vi tränade och kollade några gånger. Sen en dag får jag ett meddelande på facebook från B där han skrev att vi va duktiga och vi pratade lite om dans och så. Sen frågade han om mitt nummer och vi messade gaaaaanska mycket. haha typ hela dagarna. Efter det träffades vi i stan och pratade kanske fem min för Mill och jag var tvungna att gå. Sen messar han jääättefina saker till mig och jag börjar gilla honom. Det blev mer och mer gulliga sms och sen sa han att han höll på att bli kär i mig och att han skulle fråga mig något på fredag efter club play. Men han kunde inte hålla sig, så han frågade om vi kunde bli tillsammans och det ville jag såklart! Så igår blev vi ihop. 21/4-10. Idag träffades vi i centrum och pratade om seroöst allt. Det var jättemysigt. He's wonderful! Jag har aldrig varit kär förut, så det här är verkligen heeeelt nytt för mig, men det känns verkligen rätt och bra. Imorgon är det Club Play på satteliten så vi ska träffas där. Kanske lite bilder kommer, vi får se! ;) Love you Bogdan Gugu! ♥


Kommentarer
Postat av: Sonia

Assåå tessan!!! vetu hur kul de e att se dej såhäääär!? :D duveeeet inte hur glad ja blir av att se dej såhär glad!! hane perfekt för dej! don't u let him go! hahahaha man såg verkligen igår hur otrooooligt gulliga ni va tsm! :D hihi grattis igen twiinie <333

2010-04-23 @ 05:28:57
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0