24 April

Hellu!
Nu sitter jag här igen framför min dator och försöker sammanfatta dagen och sen skriva den här. haha Har man minne som en guldfisk är det inte lätt! haha Sonia säger alltid till mig att jag glömmer att skriva massa saker hela tiden. I alla fall.

Först lämnade jag Clara vid tåget runt 10. Sen när jag ska gå hem kommer det fram en gubbe som ser ut som en fullgubbe, men jag tror att alla gubbar är fullgubbar så... i alla fall. Han kommer fram och börjar säga att Penny är söt blablabla.. sen kommer en annan gubbe fram med sin"flickvän" hah han hade en blåtira på ena ögat och ett pippi långstrump-plåster på ögat. Han kommer fram och ba: aaw va söt hund! och så sträcker han fram handen för att klappa henne, men hon backar så hon står skyddad mellan mina ben. Då blir jag också lite rädd. Sen säger börjar gubbarna prata med varandra och säger att att det var den första gubbens fel att Penny var rädd. Och så säger blåtiran till mig: om man inte får klappa hunden...får man klappa husse då?? För det första är det matte inte husse haha och för det andra, han hade sin "tjej" där då ska han inte säga så till mig! hahah yuckie!

Efter det gick jag hem, fixade mig och åkte sen iväg till globen. Det var feta roligt! Asså shit vilken konsert! Vilka dansare! Galet, sjukt, så jävla bra. Sonia har säkert skrivit en bok på sin blogg exakt hur många steg vi tog och vad som hände när vi tog varenda steg. hahahah Så läs hennes. Jag orkar inte skriva allt. --> Sonia's blogg <--

Efter Bounce gick jag hem till mi novio. Vi hyrde en film, 2012, och så kollade vi på den och myste lite. Hans mamma kom hem, som är jättesnäll :D vi åt panpizza och sen gick vi ut lite och bara gick runt. Det var skönt och jag fick låna hans jacka, så jag frös ingenting. :) Sen kom vi hem till honom igen och kollade på någon film med hjältar eller vad det nu va. haha Dom mördade folk och var goda, tror jag.... Sen runt halv tolv följde Bogdan med mig till stationen där min madre, min hermana menor och min hermanas amiga skulle hämta mig. haha Ja och nu är jag hemma. Imorgon ska jag plugga sönder mig själv. Vi har No-prov på tisdag, så jag måste försöka lära mig. Jag fattar ingenting om vad det vi håller på med... haha

Föresten fyller Anna Fagerström, också känd som min storasyster, år idag! GRATTIS!!

Nu ska jag sooooooova. Vi ses imorgon! Bilder på Bounce kommer då också. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Sonia

fyi ja har inte skrivit på min blogg än haha hade fullt upp med att lägga in bilderna på fb igår xD hahaha men okej kan görà de nu då :P

2010-04-25 @ 09:58:36
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0