28 April

Hej!
Jag gick hem efter lunchen idag. Mådde inge bra. Ont i magen, huvudet och allmänt deppig. haha Jag har kommit på några saker om mig själv. :O

Jag suger på att skriva intressanta och roliga saker, även om jag själv tycker att dom är roliga när jag skriver dom...

Jag är hur glömsk som helst. Alla säger att dom är glömska, men jag ÄR glömsk. Som när Mills syster frågade om jag och mill brukar bråka. Jag sa nej det gör vi inte. Mill kollar på mig och säger: eeehh johooo hahah. Och då kommer jag ihåg alla bråk shit alltså... haha Asså jag tror inte att människor (kompisar) har bråkat så mycket under så få år. I och för sig har vi aldrig slagits eller skrikit på varandra, men som Mill sa här om dagen när vi vadå?? jo bråkade haha I alla fall så sa hon att vi brukar prata åt varandra. Asså båda förstår och vet precis hur den andra känner och tänker. haha Så vi behöver aldrig komma till slag-delen. haha

Sen är jag grymt dålig på att ta emot komplimanger! Asså shitas pomfritas haha När Bogdan säger en kommentar blir jag helt stum och vet inte vad jag ska svara så det brukar bli till exempel: Bogdan: Du är så söt. Jag: ........ eh ja hehe ...taack! paus paus paus.. Asså det är inte okej för sen efter kanske 2 minuter kommer jag ju på att jag kanske ska säga detsamma eller aww eller nåt. haha Stupid blondie. xD Bogdan, älskling, jag hoppas att du förstår... haha men jag tänker under hela tiden vi är tillsammans: Shit han är perfekt! Va snygg han är! hahah jag lovar! Jag är bara lite trög.. ♥♥♥

Och jag kan inte ljuga. Men det vet alla så det var inte roligt. Kolla tråkig igen.... kan inte skriva...

Och sen sista. Jag suger på att rappa också. haahha Jag lyssnade precis på Runaway Love - Luda chris & Mary J.Blige. Jag lärde mig texten för flera år sen... kan den fortfarande inte. Jo, alltså jag kan den, och jag vet vad orden är, men när det går snabbt sluddrar jag och hittar på ord. haha Det var inte heller kul insåg jag nu.... okej glöm det -.-

Nu ska jag göra mat. PEACE! ♥


Måste bara få påpeka att jag är gaaaanska brun på den här bilden. haha Hoppas jag blir lika brun i år! Jag ska börja imorgon! haha

Sen måste jag också få säga att dom här låtarna är mina sommaren 09-låtar. Shit vad jag älskar dom fortfarande!



Jeremiah - Birthdaysex


Pitbull - I know you want me


Souljaboy - Kiss me thru the phone


Brandy - Right here

Kommentarer
Postat av: Mill

Birthdaysex!!! :D

Men vadå bråkar vi mycket? Det visste inte jag eller kommer inte ihåg jag heller, haha

Att vi pratar om det är dock sant och det bra...ja..

2010-04-28 @ 19:21:10
Postat av: Sonia

va hände med down? one time? everywhere we are? ride it? arab money? :O hahaha i miss ya i miss ya i really wanna kiss ya but i can't 6789998212 ! hahahhaha aa due min blondie! xD <3

2010-04-28 @ 21:26:04
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0