1 månad

Godmogon!

Idag är det en månad sedan jag och Bogdan blev ihop. Det har gått fort! Var tog augusti vägen?

Jag har en grej att göra idag, och det är att klippa det förbannade gräset. Igår gick det inte alls och jag har skjutit upp på det i en vecka, så jag måste göra det idag. Det är det att jag får inte igång den. haha I-lands problem på hög nivå här xD

Chessy åker till mormor och morfar idag också och ska vara där hela veckan. Jag ska äta middag hos dom på tisdag och torsdag, så jag kommer träffa henne ändå.
Nu ska jag äta mitt ägg som jag har gjort till mig själv haha c-ya later!


Love you! <3


Kommentarer
Postat av: Mill

Therese, jag gillar inte dig nu jue! varför bloggar du aldrig längre? Om du inte gör det har ju inte jag något att göra i skolan på alla raster ju, bajsis på dig

2010-08-26 @ 10:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0