Besök

Godkväll

Fattar inte varför jag inte har skrivit tidigare idag. Har inte gjort ett skit på hela dagen. Jo, jag skulle klippa gräsmattan, men den ville inte starta så jag blev arg och jag fick massa myggbett på samma gång så jag blev tillslut galen och gick och tog ett skönt bad istället. Sedan badet har jag haft jätteont i huvudet. En orsak till att jag fortfarande har det kan vara att jag har lyssnat på hög musik hela dagen också..

Om några minuter kommer Marie hit. Senaste gången vi träffades var på skolavslutningen tror jag. Knaaasigt!
Nu har jag lärt Chessy ganska mycket (tycker jag). Sitt, ligg, tass, rulla runt, loss, kom (måste tränas mer) och nu håller på med att sitta vackert. Hon ramlar bakåt ibland, men hon är så duktig. Nu ska jag ta på mig lite mer kläder innan jag går och hämtar marre. C-ya! 

 

Saknar dig syster!!! <3333

Kommentarer
Postat av: johanna

haha inte vackraste bilden på mig precis x) saknar dig oxå!<3

2010-08-21 @ 23:15:09
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0