Frukost med päronen

Godmorgon!

Idag är det konsert med tablan. Har ingen aning om vad vi ska spela, men det blir säkert bra!
Igår var jag och Sonia på en festival/konsert i täby. Det var kul!
Bogdan och Johanna satt hemma medan jag var borta. Vi gick och la oss vid 1 och jag kunde inte sova fören vid 3.
Bogdan gick och la sig i min säng sen och nu ligger båda och snarkar i varsin säng medan jag sitter med päronen och äter frukost och pratar lite. Ska vara lite socce nu så vi får höras en annan gång. Förhoppningsvis inte om två veckor... PUSS!

  
TITTA VA LITEN! Nu täcker hon typ halva mattan!

Kommentarer
Postat av: Sonia

"var kul" hahaha! men ääääääntligen skrev du!!! 100år senare!!! haha xD försök uppdatera liiite tidigare nästa gång.. maybe ett inlägg imorn? :P hahahaha snygg blogg föresten! lägg till mig på bloglovin? hahahahaha driver tezzän xD <3

2010-08-29 @ 22:43:13
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0