Jobb

Helluuu!

Inatt har varken jag eller Bogdan sovit någonting. Jag gick och la mig klockan elva och sov till kanske ett eller två. Sen väckte han mig och ville att jag skulle vakna. haha Sen tror jag att jag somnade lite igen och så vaknade jag halv fem. Då ligger han brevid mig och är också vaken. Jag kommer inte ihåg hur vi kom in på det men han sa att allt han gjorde tidigare på natten bara var en dröm. Jag kände mig seriöst psykiskt sjuk! hhhaha Jag hade ju så många detaljer som var verkliga, men han sa bara att det var en dröm. Det roliga var ju att det inte alls var det. Men jag trodde honom nästan efter några timmar...

Klockan 6 går vi upp för då skulle Hampus ha mat. Vi äter varsin panpizza och fortsätter psyka varandra. hahah Efter det gick Bogdan och la sig och jag gick en lång promenad med Hampus. Det var såååå skönt! Han kunde gå lös hela vägen förutom när det kom hundar och det vare liksom mysigt varmt/kallt. Precis lagom. Han gick bakom mig som en gammal farbror. Sötis! När jag kom hem väckte jag Bogdan och så åkte vi/jag och jobbade 2 timmar i stan. Allt gick jättesmidigt. Allt det här har alltså hänt idag. Klockan är nu 12. Nu ska jag ge vovven mat. C-yaa! Juste Jenny är påväg hit också :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0