Morgonpigg?

Godmorgon!
Nu sitter jag här igen tidigt på morgonen. Inte en kotte inne på facebook... då är man uppe tidigt! Jag har städat lite i köket och mitt rum. Nu vaknar Johanna också.. men hon stänger inte av väckarklockan... hon måste sova fortfarande.. haha i alla fall så har jag fixat lite i mitt rum och ska fixa lite till när folk i huset har vaknat.
Vad händer idag då? Inte så mycket nya saker än vad som har hänt den här och förra veckan. haha Bogdan kommer hit nångång och jag ska vara hemma med Chessy. Jag har börjat avmaska henne nu så att hon kan vaccinera sig och träffa andra hundar. Det är galet vad hon har växt! När hon kom hit vägde hon runt 4 kilo. Nu, 3 veckor senare, väger hon 7,3 kilo! :O :O Inte konstigt att man får ont i ryggen när man bär henne. haha
Nu tänkte jag spela lite sims för att tiden ska gå och jag inte ska somna. Herrååå!
om en vecka är det the voice-konserten!! Can't wait! :D

Kommentarer
Postat av: elin porsklint

nya bloggen, www.elinstefansdotter.blogg.se !!

2010-08-03 @ 14:38:52
URL: http://elinstefansdotter.blogg.se/
Postat av: Sonia

FAN VILKEN GRYM DAG DÅ ASSÅ!!!! OCH DEN HÄR GÅNGEN SKA DE BLI ÄÄÄÄNNU BÄÄÄTTRE!!!! :D:D:D nej fast inget kan slå att vi rööörde mims!!! FAN VA SJUUUKT! :D ♥

2010-08-03 @ 21:25:39
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0