Tisdag

Godmorgon!

Känns som att jag bara skriver på morgonen. haha Idag vaknade jag halv tio vilket inte alls var bra eftersom at jag ska gå upp kl 6 egentligen. :S

Idag ska jag träffa millie! Hon kommer hit hoppas jag. Det är lite tråkigt att inte kunna gå någonstans och nu när det är dåligt väder vill man ju inte ens vara utomhus. Så jag är fast här i mitt hus. Jag köpte nya skor igår föresten. 200 chiching. haha Jag har letat efter ett par länge nu. Jag slängde dom jag hade på mig och satte på mig dom nya skorna och gick. Dom är också vita, så jag måste sköta dom dom så att dom håller sig vita. Jag ska nog rengöra andra vita skor som jag har och kolla om det hjälper. Jag lägger upp före och efterbild. Nu är det smallville och jag måste gå på toa. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0