Låååång update

Godkväll

Sämst på att uppdatera.. jag vet.. fick order från min pojkvän nurå att skriva, så jag skriver lite om veckan.

Jag har varit med Bogdan och Clara. På torsdagen sov Bogdan här för första gången... det var kul. I lördags var jag och bästus Clarus på festus i frysen. Jag var väldigt trött, så det började inte såå bra, men det ändrades snabbt och blev en superkväll! Tack Clara! <3 När vi åkte hem hade Iron Maiden haft konsert eller nåt så det var massa fulla, leriga hårdrockare på centralen. Det var läskigt. Dessutom hade varken Clara eller jag något blodsocker i kroppen vilket ledde till först överdriven rädsla för mig och irritation för Clara, men det slutade senare i flum. På stationen träffade vi Sonias kusin Kamran vilket gjorde mig lite lugnare i alla fall. haha Sen var det nån kille som kollade surt, på skoj, på Clara och sen sa förlåt. Skum typ.. 
Vi gick av tåget och Kamran ville prata med mig, men hans buss kom så han var tvungen att springa. haha Efter det mötte vi Bogdan och gick hemåt. Andra gången han sov hos mig. Igår, eller i förrigår blir det nu, åkte Clara hem tidigt på morgonen. Vi ses snart igen buddie! Jag kommer inte ihåg vad jag och Bogdan gjorde på dagen, men han sov i alla fall över igen. haha

Tydligen har jag pratat i sömnen varje gång han har sovit här. hahahha Jag vet att jag kan göra det ibland, men inte så ofta.. 
Första natten hade jag spärrat upp mina ögon och frågat lite i panik vad han hade i handen. Han blev livrädd och sa att han hade en kudde. Kommer inte riktigt ihåg vafd som hände efter det men han fick hjärtattack i alla fall. Natt 2 var jag 100% säker på att han hade en orm i handen. Jag ställde mig upp och tände lampan på högsta lyset. Jag stod där ett tag och vägrade gå och lägga mig. Sen drog jag av hans täcke för att se om han hade en orm där, men det hade han ju såklart inte. Då trodde jag att han hade gömt den i hans kalsonger sålänge. haha xD Jag försökte prata med honom och fråga honom om han hade en orm, men han sov ju stackarn så han svarade inte. Jag trodde att han låstades att sova. Natt 3 hade jag typ sagt: Johanna tyst. Eller nåt sånt. 

Imorgon börjar ung08 i kungsan. Jag, Bogdan och Juan tror jag ska dit runt 3. Efter det ska Bogdan komma till mig och sova här. Juste vi har köpt en lounge, eller mamma har köpt den.. men jag älslar den! Jag och Bogdan, mest Bogdan, hjälpte henne att fixa den så hon bjöd oss på lunch i stan. Vi två och Juan åt på tacobar i gamla stan. Juste jag har köpt en mobil också. haha Den kommer väl imorgon eller i överimorgon. Nu ska jag kolla på svärdet i stenen med johanna så vi höres.

   
kolla på loungen... hahaha inte på mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0