Toy Story 3 3D

Helluu!

Johanna och jag var på bio, Toy story 3 3D, nyss. hahah den Ä G D E!


Ja, det här började jag skriva på igår, sen blev det sent och jag skulle sova, så jag fortsätter nu istället.

 Idag ska vi till skansen med klassen. Jag känner mig jättedålig och har inte alls lust att spendera dagen utomhus, men jag går ändå. Efter skolan är det tabla. Om jag går på den får vi se. Om jag inte blir bättre under dagen åker jag nog hem och blir frisk istället. Jag tänkte måla mina naglar nu och det blir lite svårt att skriva samtidigt som man göra det, så vi höres senare! 

Johanna och jag i snygga 3D glasögon...
 



Jag vet inte om det syns, men jag köpte ett blinghalsband till lilla Chessy igår. Rosa/lila med strasstenar på. Skitgulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0