Nonii is in the hoooouse!!

Heeeeeyy people!!
nu är de så att sonia skriver!! för tessan har inte skrivit på mer än 1 månad :O men vad har hänt sen sist då? mycket!
vi har varit på dancehall fest som var den bäääääästa festen 2010!! sen var vi på experience white festen i alvik som var grymt! även fast dancehall festen va bättre :P jag har snackat med tessan i 1timme och 30min men nu la hon på -.- hon är ute med chessy, dom va på rastgården vid bygatan, så jag gav henne sällskap hela tiden då :) såå, vad mer har hänt? chessy har växt upp och är en tonåring och beteer sig verkligen som en tonåring! haha och så dansar ju jag och twiini såklart, dancehall/ragga! love it! den 11e blir de club play men jag tror inte de kmr slå dancehall festen haha men de kmr bli grymt iaf! och veckan efter 15e ska jag och tessan se den där natten på bio, de är mina kusiner som är med i filmen :) 16e är de smks julkonsert och under helgen då kmr de va hundmässan! naaajs! och den 27 - 30 dec är de the voice wintercamp! taggaaaaaa!! och allt de här blir med min tvilliiiiiing :D
och jag lägger upp nåra bilder från festen sen när jag inte är inne på iphone , avslutar med;
Tessan, jag har en syster och de är du, vi har varit med om så mycket tillsammans, så många minnen, och de ska vi fortsätta med! från att vi var 10år tills vi dör, hand i hand visst? :) älskar diiiig ! ♥♥♥


vi innan dancehall festen !

haha på smks öppethus, hennes lillasyrra gjorde godis på NOn så vi tog lite!


bilder från experience white festen! haha psycho på första bilden :P

jag och tvilling i somras ♥ (bilden är tagen av johanna)

Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0