030210 - onsdag

Nu ligger jag i soffan och kollar på tv - 7th heaven eller för dom som inte kan engelska - djunde himlen. haha
Jag åt ganska nyligen och efter att jag hade ätit klart kände jag mmig jätteyr och höll på att svimma plus att jag var/är ensam hemma, så det var lite läskigt men jag la mig ner och hade fötterna i vädret ett tag, å det gick över haha
Jag vet inte om mdet kan bero på att jag kollade på riskförlossningar på tv och det var ett barn som föddes med tarmarna utanför kroppen. Jag fattar inte att jag kunde äta samtidigt! haha Jag är ändå ganska lättäcklad... eller hur mill?? haha
Föresten så blev det inget öppethus idag på Vilunda. Det var tydligen nästa vecka. Sonia, var det den här helgen Kamrans skola har öppet hus?

Nu ska jag byta program, sötsurfa på blocket efter hundar och läsa lite om bordercollien. Jag vill ha henne nunununu!!! Ni förstår inte hur mycket jag längtar efter henne. Och hon finns inte ens eller är inte alls planerad att finnas än. haha Men kan ni förstå att om 1 år och några månader har jag en liten border collie valp som springer runt här och är heeeelt galen. Jag drömde om när vi kom hem med henne inatt. Det har jag gjort flera nätter, men.... haha Först bar jag in henne i huset och lät henne lukta och göra sig hemma där nere, sen bar jag upp henne och så fick hon träffa Hampus som var jättespänd. haha Plumpen! Mmen det gick bra. Sen sov hon i min säng på natten. Efter det slutar drömmen. Jag hoppas verkligen att drömmen blir på riktigt om 1 år och att jag fortfarande är lika insatt i hundar och att träna hund som jag är nu.

Kommentarer
Postat av: Mill

Haha jag vet inte om du är den rätta personen för att översätta engelska, betyder 7th djunde minsann? och gud ja du är lättäcklad!!

2010-02-03 @ 18:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0