22.22

Sonia ville att jag skulle skriva bara ett inlägg till idag, så det är klart att man uppfyller sina läsares önskningar! Imorgon ska jag ta mig till skolan hur jobbigt det än är och hur dåligt jag än mår. Sonia är ensam där och har fått vara det i två dagar nu. Inte okej! Mill har ju också varit hemma. Inte okej! Varför har vi inte suttit och chattat hela dagarna mill!!!! Hallå!!! Vi kunde ju övervakat varandra heeela dagarna ju! Vi kunde sagt vad vi åt... vad vi gjorde... varför vi gjorde som vi gjorde... hur vi kom på idéen att gör det vi gjorde... haha
jaja godnatt nu

GLÖM INTE ATT ÖNSKA 22.22 NU!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mill

Åhhhh neeeej vilken jäkla miss alltså!

2010-02-04 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0