Bad girl

Okej. Jag är en dåålig bloggerska. Om man ens kan kalla mig bloggerska...
Jag ska snart gå och sussa med my little dvärgshit. haha Då menar jag såklart Benniiee.. Hon ligger och väntar på mig. Idag följde min trogne vän Milkie med mig hem så att jag kunde trä popcorn på hennes popcorn-klänning som hon ska ha på en modevisning i skolan. Det gick väl superbra! Vi hade två dregglande hundar i knäet också haha Imorgon har vi musikhistorieprov OCH Sonia fyller år!!!! :D Jag har lovat att jag ska vara den första som säger grattis till henne, så det blir väckning kl 00, gå in på facebook och skriva GRAAAATTTIS!!!! haha Tror ni jag klarar det?? om två timmar.....
Så. God natt nu. See ya in two hours! ♥♥♥♥♥
hahaha Sonia blir kramad av Isabella(?) på Barky's 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0