Bio med Syster

Ändrade planer. Det blev inge Älvsjömässan för att det var för dyrt inträde plus att det tar väldigt lång tid att åka dit och tågen är jätteförsenade sååå.... ja, men vi ses på fredag blir det kul!
Nu ska jag till kista om 5 min och kolla på Valentine's day med Aschna banascha roooompaaaa. Det är första gången vi går på bio själva, så det ska bli myselipysigt. haha Kommer hem om typ 2 timmar. Då ska jag kasta mig in i läxornas värld, så vi ses antagligen inte då... Och imorgon är det Tabla igen, så vi ses antagligen inte då heller... haha
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moahaha lycka till med läxorna, vissa andra har ju soprtlov ;)^^

2010-02-22 @ 00:41:48
Postat av: ani

det var mysigt och filmen va braaaa!! mer bio åt syskonen! pusssss gulle

2010-02-24 @ 00:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0