Festen blev av

Det blev fest, fest och hundar.. haha om ni fattar...
Först var jag hos Sonia och det var askul. Vi åkte till norrviken för att hyra film och hämta Yasmin, Elanie och Issa och sen åkte vi och köpte pizza. Och vi kunde absolut inte ta en buss till Sonia, så vi gick. typ en kvart gick vi i snö upp till knäna ibland. haha asså Sonia jag säger bara! Du ska få igen! Jag har fortfarande typ stickningar efter kylan igår bara för att du inte tog pizzorna när jag bad dig! När vi kom hem åt vi pizzan, sen lyssnade vi på massa musik och dom ville att jag skulle dansa hahahahah Det gick ju... bra... Men jag tog inte i så det är okej. men dom filmade!!!?? hahahha not ok!
Sen åt vi mandeltårta som var jättegott!
Halv elva åkte jag till club play för att jag skulle möta Britta där. Haha Det var många fina asp-ar där. haha
Det var också askul, men så himla varmt! Not nice. haha Nästa vecka smäller det igen på Sollentuna mässan! Då kommer Jag, Clara, Britta och Sonia dansa skiten ur alla! haha Jag lovar! Tro mig... haha 
Nu ska jag äta frukost och åka till Älvsjömässan där Clara är och säljer smycken. Vi ses senareeee! ♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0