Fint ute!

Nu sitter jag här igen och ska försöka uppdatera mig lite. Finns inte så mycket att säga egentligen. Allt är bara som vanligt.
Vi har matteprov och So-läxförhör idag som jag har ganska bra koll på ändå. I alla fall matten. So:n är om första världskriget och det är står bara om att tyskarna är så dumma och startade krig mot alla hablabaís hablabaís....
Det är så fint ute. Jag och Johanna med hundar går ut klockan 7 på en promme och det är då solen börjar gå upp. Så himla fint! haha man blir liksom lycklig då. :P
Jag har försökt ta kort många gånger, men jag har bara mobilkameran och min kamera är inte så bra... men ja haha ni ser..
Haha en suddig Penny på promenad
Juste! haha jag gjorde den här bara för att lägga upp på bloggen hahaha
Fint va?! haha
Nu ska jag väl plugga lite. haha Det är 40 min tills jag ska gå till bussen -.-
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0