Friday!

Hej håååå
Idag är det friday! Så himla skönt! Det var en Alla hjärtansdag konsert idag i slutet av dagen. Lika kul som vanligt. haha När jag gick hem från skolan var det två barn i tre års åldern kanske. Ena barnet brottade ner den andra ungen på marken och säger: Oj hoooooppsan, jamlade du? Oh nej jamlade du igen??? hahahahahh Skön unge xD Tre år liksom... haha
Jag tänkte direkt på Sonia och Elanie. Dom höll på sådär hela dagen idag. Sonia slog Yasmin och bad om stryk. Yasmin slog tillbaka. Sonia slog Elanie. Elanie slog ännu hårdare tillbaka. Och så var det heeeeela dagen -.- hahahahah När Sonia slog mig, slog jag inte tillbaka. haha Jag kan inte slåss! Det blir bara en mesklapp på armen eller så säger jag förlåt... hahah

Nu ligger mitt nya plåster på min säng och tråkar. Hon lekte med sin svans för ett tag sen, men hon tröttnade efter ett tag och gick och la sig. Stackarn har fallit för mig. Hon följer efter mig 24/7 och så fort jag lägger mig någonstans kommer hon och lägger sig vid mitt bröst/under hakan/ vid min mage... haha Hon är så sööööt! Och varje morgon kommer hon och pussar mig. på natten kommer hon och ska ligga under täcket, mellan benen. haha Jätteobekvämt men det är hon värd! haha Little Shi tzu. När hon är rolig och dum kallar jag henne shi tzu och när hon pussas och är snäll kallar jag henne dvärg pincher. hahaha Hon var så stuupid idag. Hon tog en toarulle och ville ha uppmärksamhet från mig när jag klappade hampus. Och så skjuter hon in toarullen under soffan och tycker att jag ska ta fram den. haha jag gav henne en annan toarulle, men den var inte rolig. Hon var tvungen att ha den som låg under soffan. Jag fick ta fram den med en lång krok. Då blev hon jätteglad! haha är hon en shi tzu haha fattar ni?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0