Gästis

Godmorgon världen! Therese håller på att packa saker till Järvsö och jag (Clara) har hackat mig in på bloggen så länge. Trots den långa kön och det där med jackan så hade vi, iaf jag, ändå sjukt kul! Tack Britta, Sonia, Jasmin och Elanie!

Det finns inget internet där uppe i norr, så det kommer stå stilla på bloggen i en vecka. Därför tänkte jag berätta en liten hemlis om Therese som ni kan leva på så länge;)
I ettan och tvåan var Tessan riktigt poppis bland killarna. Två coola killar i tvåan var lite småkära så de drog in henne på toaletten och överförr henne med pussar. Jag stog utanför och undrade vad som hände och stackars Tessan visste väl knappt vad en puss var. Dagen efter var hon ihop med båda. Sen kom en tredje och frågade chans. Och en fjärde. Och hela b-klassen. 14 killar senare hade hon slagit alla rekord, och när jag frågade varför hon hdae svarat ja när alla frågade chans, till och med han den där fula, svarade hon Vad betyder chans egentligen?
Okej, killarna var väl något större än Penny, men ändå...

Kommentarer
Postat av: Sonia

HAHAHAHAHAHAHAHHAA ja ääälskar de dääär även fast jag typ hört de tusen gången kan man inte sluta garva åt de! hahaha fett synd tessaan xD <3



TACK SJÄLV! :D

2010-02-27 @ 14:44:21
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0