Godnatt!

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas (inte) att jag blir frisk imorgon. Jag ska på öppet hus då efter skolan på Vilunda Gymnasium med Sonia, Yasmin och Elanie och kanske några fler det vet man aldrig. :P Det ska bli kul. Sonia har övertalat mig att äta på Subway eftersom jag aldrig har gjort det, så mina sista pengar går åt.......food. -.- haha Hoppas för dig Sonia att det är gott!! <3

Godnatt i alla fall. Sov gott och dröm söta drömmar om mig! hähä Det är min vanliga godnatt fras till alla jag känner....


Kommentarer
Postat av: Sonia

Vadå INTE !? hoooooooooppas att du blir frisk!!!!!!!!!!!!! Du måååååste bli friiiisk!!!!!!!!! KRYA PÅ DIG!!!!!! <3

2010-02-02 @ 22:48:21
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: jennnnnnyyyyy

hahahah hampus måste va den skönaste hunden ever!

2010-02-02 @ 23:18:23
Postat av: Therese

Sonia: haha jag har ju velat vara sjuk ett tag för att det är jobbigt i skolan xD men jag kommemr nog imorgon <3

Jenny: Ja lätt!! haha <3

2010-02-03 @ 15:04:40
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0