Jag svär!! Jag är inte sjuk!!!

Anna ringde till pappa och när Johanna och jag, som satt och åt mat, hörde det började vi skrika....

Jag och Johanna i kör: ANNAAA KOM HIIIIITT!! ANNA BANANRUMPA KOM HIIIIIIT!!!!!
Jag: 1, 2, 3 Anna köpte en mp3! 3, 4, 5 Anna kom inte...
Johanna: ...hem! 3, 4, 5 Anna kom inte hem!
Jag: aa! 5, 6, 7....
Johanna: ...hittade du?! 5, 6, 7 Hittade du?!
Jag: aaa!! 8, 9, 10 ehm... ehm.... Siffran efter... 9!!
Johanna: hahaha aaa!! 11, 12, 13 Nu är vi mätton!! ( alltså nu är vi mätta)
Pappa:
Är du helt från vetton?!
Jag och Johanna: JAAAA!! HAHAHHA
Jag: 13, 14, 15 ehm... Anna väger 5 ton!!!!!!
Johanna, jag och pappa: HAHAHHHAH JAAAAA!!!

Haha vadå sjuk humor??

Sen när jag inte ville plugga skrev jag ett sms till mill....

Jag: Åh Millie, ditt hår doftar viol och din halsduk är lika grön som den skönaste mossan. Jag önskar så innerligt att du var här vid min sida vid precis denna tidpunkt! <3
Svar från Mill: Åh Terris! Ditt bajs är som den mjukaste ull, resterna av dina naglar efter du har knippsat dem är somtusen små gnistrande diamanter. Med andra ord: du betyder <3
Jag: (Asså kanske inte så lämpligt att jag skriver det på bloggen men det var ett citat som anna sa precis innan jag skrev det) haha
Mill:
Den här personen, vem du nu är, verkar mycket trevligare än dig Tessan! Du säger aldrig snuskiga ord eller gör hjärtan, du har mkt att lära av den här personen

Haha Sen började det spåra ur totalt! Jag sa att jag hette Ola och va peddo, sen vill jag kalla henne Bert. Ehm jaaa hahah Man gör väl allt för att slippa plugga till prov.... hahah

God natt! ♥


Jag och Millie någon helg tror jag i somras när det var FF hahahaha



HAHAAHHA Johanna och jag i somras tror jag från Annas dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0