Lite update

Förlåt att jag inte har skrivit nåt idag. Är lite deppig... Jag gick till skolan idag och det gick väl, men jag var extremt förskyld och trött. Jag har inte varit så  här förskyld på hur länge som helst. Jag hatar att inte kunna andas med näsan. Man ser så korkad ut när man går runt med öppen mun som en hund. Efter skolan blev jag attackerad av Karls snöbollar. Varför han bara kastade på mig vet jag ej haha men det gjorde han i alla fall. Jag gick hem, kom på att jag inte hade någon nyckel, gick tillbaka till centrum för att hämta Johannas nyckel och sen gick jag hem igen. Kollade lite på Simpson, åt lite godis, och tog det lugnt bara. Vi har ett "tonåringsrum" nere där vi kan vara med kompisar för oss själva. Det är väldigt skönt! Jag har inte användt det så mycket hehe men idag satt jag där ett tag och bara njöt. Här uppe är det ljud överallt. Det finns ingen internetuppkoppling där nere heller, så det är bra om man vill komma bort från datorn lite. Johanna och jag var ensamma hemma, så vi gick till centrum med Hampus och hyrde Sommaren med Göran. haha Den är askul! xD Medan jag stod utanför och väntade på att johanna skulle hyra filmen ville jag testa om Hampus kunde träna lite ute. Så jag testade först dom enklaste, sitt, sitt vackert, give me five, give me andra five, give me ten. Sen testade jag lite att han skulle gå fot och backa i fot och han var jätteduktig! Jag trodde inte att han kunde överhuvudtaget koncentrera sig utomhus. Men tydligen! Och jag blev jätteglad för det var en tjej som gick förbi och sa att Hampus var jätteduktig och att han kunde mycket. hihi Såklart bara skrattade jag för att jag blev lite generad, men jag tackade och log resten av promenaden hem. Tänk vad små komentarer kan göra mycket. På kvällen har Johanna och jag tagit lite kort haha vi sminkade oss och tog lite foton. Efter det kollade vi på någon "skräckkomedi" som handlade om jättestora datagjorda spindlar som tog över staden och åt upp alla. Den var varken läskig eller rolig. När pappa kom hem vid halv 11, kom han hem med fetaste godispåsen och en jättebra hundtidning med tips om yrken inom Hund och olika gymnasier med Hundlinjer. Har bara bläddrat igenom den änsålänge, men jag ska läsa lite mer imorgon. Det som gjorde hela tidningen var ändå framsidan. Det var en stoooor bild på en Border Collie!! haha Jag blev överlycklig haha Dom är så otroligt vackra hundar.

Här kommer lite bilder från kvällen...

OBS! Alla bilder är oseriösa! haha jag menar det!




hahahah I Am Always watching you!!






haha jag fick in foten i skrivbordet :p






I'm a Gangstahhhh...


... noooo I'm not a gangstahhhh, I'm a little innocent girl...



...nooooo!! I'm a Ninja!!


Så haha lite sjuka bilder.

God naaaaatt!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah sötunge!

2010-02-06 @ 09:37:10
Postat av: Sonia

haha ni e så gulliga :P <3 <3

2010-02-06 @ 10:44:09
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: ANna

Hahah ååh mina fina sötaste systrar! Saknar er!! Kanske följer med den lilla överraskningen hem till er imorgon...

2010-02-06 @ 16:36:16
Postat av: Therese

hah aäsch då xD JAAAAAA Kom hit Anna bananrumpaaaa!!!

2010-02-06 @ 16:42:13
URL: http://nowwetalking.blogg.se/
Postat av: jennnnnnyyyyy

ni e ju för fina mina snufflar!

2010-02-07 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0