Man kan aldrig vänta för länge!

Jesus vad jag mår illa. Jag kom på nyss att jag inte har ätit någonting alls idag. Så nu har jag gjort lite köttbullar och potatis med lingonsylt och brunsås. haha Gott som satan, men jag mår fortfarande illa och är jätteyr. :S :S
Jag orkar inte ha något ljud på. Jag är fortfarande jätteglad! Men ni får inte veta ikväll, utan imorgon. haha Vad jag är elak! Det är tre saker jag ska berätta..... 3 jättejättedunderpositiva saker! I can't wait to tell you! Eller jo det är precis det jag ska göra... haha Varför jag inte berättar nu är för att en av grejerna som skulle hända idag händer imorgon istället. haha och jag ville lägga ut bilder! Annars är det inge kul ju. Nu ska jag äta vidare. Ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0