Överraskningarna!

1. Igår fick jag ett jättejättefint skåp av min kära moster. Tyvärr har jag ingen bild på den haha men jag har alltid älskat skåpet sen det kom till min moster. Den ska stå där akvariet står nu. Åhh jag älskar det!! Tack så mycket Lotta Potta!!

2. MIN MOBIL ÄR TILLBAKA!!! Vi har äntligen hämtat min mobil från dom som hittade den. Den fungerar precis lika bra som den gjorde innan. Alla låtar är kvar och alla värdefulla sms som jag har velat spara från speciella personer. Så tack till er som hittade den!



3. Igår väckte pappa mig och sa att vi skulle vara..... hundvakter!!!! och nu är hon här!!! Hon har varit hos oss en gång tidigare när hon precis hade kommit till Annas kompis. Det är en liten Shi tzu blandras. Jag tror att det är lite griffon petit brabancon i henne. Jättesöt är hon! Och haha hon har lite underbett så hon ser ut som en engelsk bulldog ibland när läpper råkar komma innanför tänderna hahaha Penny-Lein heter hon, men kallas Penny. I'm SOSOSOSO happyyyy!!!






Penny när hon var här första gången när hon var kanske 9 veckor:


Fler bilder kommer imorgon. Kameran har slut på batterier och hon syns inte så mycket eftersom att det är mörkt och hon är svart.. hehe


Kommentarer
Postat av: anna

går det bra? ååh så söt hon är. penny-lane heter hon för övrigt!

2010-02-08 @ 00:56:08
Postat av: Therese

aa det går jättebra :D :D :D

2010-02-08 @ 09:40:15
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0