Sjuuuuuk

Idag gick jag upp på morgonen, kl 6, och duschade gjorde mig i ordning som vanligt. Jag var lite nervös för mitt No prov som vi hade idag, helt normalt. Sen när jag nästan var klar kände jag att jag inte alls mådde bra. huvudet värkte, jag kunde knappt hålla ögonen öppna, förskyld, ont i halsen och frös som en galning! Jag började med att hoppa över gympan för att jag trodde att vi skulle åka skridskor igen, vilket dom tydligen inte gjorde. I alla fall så bestämde jag mig för att gå till No:n för att göra provet och känna efter om jag skulle åka hem eller inte. Provet gick väl sådär. Det var jättesvårt att koncentrera mig för all huvudvärk, men jag gjorde så gott jag kunde. Efter provet skulle pappa åka från sitt jobb och hämta mig. Medan han åkte bil till skolan satte jag och Sonia oss nere i B:s korridor hos Yasmin och Elanie. Där höll dom på (Sonia började) att kasta massa sudd och batterier(? haha) Jag kunde inte skratta så mycket för att jag inte alls mådde bra, Juste jag glömde säga att jag hade feber också, så jag var kanske lite boring... xD
Sonia började brotta ner Elanie och så kastade Yasmin en sak som råkade träffa Elanies tandkött, så att det började blöda. Sen kom pappa och körde mig hem. Anna hade vaknat och hon skulle åka iväg på våffellunch, så jag blev ensam hemma. Pappa var hemma, men han åkte iväg och jobbade. Efter det har jag sovit och hört maaaassa skvaller från FBI. HAHAHHA Inte roligt skvaller dock, eller jo det var ASKUL skvaller!! hhahha
Jag har fruktansvärt ont i huvudet och ska gå och dricka lite hemmagjord coca cola med is i som ska kyla ner mitt lilla huvud. ÅH NU KOM NÅGON HEM!!!! YEY!!!! Det var Johanna och hennes killkompisar -.-


HAHAH Bild tagen från Sonias kamera haha Den är tagen från skavsta flygplats påväg till Sicilien på klassresa. Obs! Sonias fläta! hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0