Trevligt..

Jahapp. Nu kom man hem då från festen. Det började med att vi fick vänta två timmar på att få komma in fast än vi var först i kön..
När vi kom in var musiken askass, men det funkade i alla fall. Efter det, när bara jag och Clara var kvar, kom alla bra reggeton låtar och hip hop. :D Haha näst sista låten var You're a Jerk! Och jag blev ööööverlycklig!! haha det är min låt! Arab money kom också! =D
När klockan blev ett rusade alla till garderoben och det blev lite bråk och sånt. När jag äntligen kom fram till garderoben, hittar dom inte min jacka. Jag fick gå in och leta, men hittade den inte. Guess what.. den blev stulen. Två av mina tre mobiler låg i jackan och mitt id kort. Tur att jag har en till mobil alltså.
Så nu har jag ingen jacka till hälsingland.. ja ingen vinterjacka alls egentligen.
Nu är vi jättejättetrötta, så vi ska gå och lägga oss. Vi åker imorgon, så jag hinner inte skriva. Men vi ses om en vecka! Puss puuuuuuss ♥♥

Kommentarer
Postat av: Sonia

oj fett synd... :/ näru precis fått tbx din mobil oxå... men va haru för nummer nudå? <3

2010-02-27 @ 08:53:50
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Sonia

Tessan? you're a jerk e våååranlåt inte din! :(

2010-02-27 @ 08:55:36
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0