Sjuk?! Neeehhee inte alls...

Hej!!!!
Jag har pluggat hela dagen och jag har försökt komma in på bloggen ett tag nu, men det gick inte. Nu funkar det i alla fall så jag ska skriva om några sjuuuka grejer som hände idag HAHAHAH

Mill åkte hem idag från skolan. Inte kul! Plus att hon snodde min örhängeplopp den tönten!! INTE kul! Sonia följde med hem för att plugga till No-provet i morgon. :S
När vi sitter på bussen, vem tror ni kommer!!!?? ahahahah MÖSSAN!!!! Ni vet inte vem mössan är, men det är en kille... Det är bara Sonia och jag som vet, om inte mill är otroligt insatt i alla våra killsnack förstås. haha Jag gör en plan på bussen så att jag ska komma antingen framför eller bakom honom när vi går av på bussen. Sonia skulle springa fram till dörren och så skulle jag komma lite senare så att jag matchade precis när han skulle komma. Planen höll på att förstöras, men hahaha The Lord helpt me a little, så jag kom preciiiiis bakom honom. haha Sonia står utanför bussen och kollar på när jag går bakom honom och ler asfult! hahaha När jag kommer av bussen börjar hon skratta skiiithögt och så ramlar hon i snöhögen bakom, tönt! hahahahah

Efter det är jag lyckligast på jorden och vi går med Marie och Andrea till Ica för att köpa plugg-godis. Innan vi gå in i centrum finns det en jättestor snöhög. Andrea, Sonia och Marie viskade lite innan den kom men jag fattade ingenting för jag var ju så överlycklig för vad som hade hänt innan. Och så känner jag att någon tar tag i mig och jag trodde att Marie och Andrea skulle knuffa Sonia i snön, men så insåg jag att det var mig dom ville ha ner. Så jag började skrika och så låg jag i snön. hahaha Första gången jag hamnar där i år faktiskt! hahhaha

När vi kommer till Ica trodde Sonia att Pannan var där, så vi gick fram för att kolla, men det var inte han så vi gick till godiset. Jag vänder mig om för att kolla igen och vem ser jag?!??!?!!?! FJÄLLIS!!! hahahah Åhh vad vi typ halvt skrek av glädje inne på ica alltså hahaha Andrea och Marie fattade ju ingenting och Sonia och jag var ju uppe bland molnen, så vi kanske var lite dissiga :S Förlåt förlåt för det <3 När vi hade köpt vårat/mitt godis gick vi runt lite i centrum för att hitta dom igen, men dom var borta "/

Haha innan vi skulle ta bussen sa Sonia att hon ville ha något att äta hemma hos mig, så jag tänkte lite. Precis när hon öppnar munnen säger vi samtidigt PASTA!!! hahahha och så fyller jag i med pesto och ost. Så det var det första vi gjorde när vi kom hem. Efter det gick vi ner och pluggade. Host host* haha Ska inte säga vad vi gjorde mer HAHHAAHHAAHAHHAHA Det har med Pannan att göra.................. hahahahahahah

Vi pluggade lite och åt. Sen skulle Sonia hem, så jag gick med henne till centrum. Tyvärr var ingen vi "känner" där :'( hahahhahah

Sen jag kom hem har jag pluggat och pluggat och pluggat lite till. Jag försökte ta en sovpaus, men jag kunde inte somna... hähä Nu ska jag gå och lägga mig. Haha Det här inlägget räcker för en hel vecka såg jag nu. xD Sov gott! Juste jag skriver ett till inlägg direkt efter det här.. ah ni får se vad det  kommer handla om då ;)


Sonia och Alli på Barky 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0