Mån, tis och ons

Okej nu ska jag fortsätta att skriva om i måndags.
Måndag: Sonia kom till sollentuna station kl 11.15. Jag mötte henne där med Penny. Sen gick vi hem till mig och åt panpizza samtidigt som vi planerade våran gympalektion som vi ska ha. Juste. Innan vi skrev kollade vi på New York Minute med Mary-Kate och Ashley Olsen. Och juste då tog jag sönder tvbänken, eller en skiva som var under tv:n som höll upp VHS-spelaren. Så det tog typ huuuundra år att sätta igång videon och då var panpizzan iskall. -.-
Efter det gick vi till centrum för att "hänga". haha Och när vi sätter oss i mitten. Vem kommer då????? hahahahahahahhhhaah ÖÖÖÖGONNEEEEEEEN!!! hahahhahhah Ni vet inte, men Sonia och jag vet xD hahahah
Det var skitenrolig! Efter det åkte hon hem och jag gick hem. Så.
Tisdag: Då var det nationella direkt på morgonen. Inte kuuuul. Jag hann inte ens klart! Det jag gjorde kändes i alla fall bra. Sen var det väl som en vanlig skoldag antar jag.... Efter skolan gick jag, Sonia, Yasmin och Issa till mig för att gå ut med vovvisarna. Efter det åkte jag och Sonia till Issa för att hämta pengar. Hon har väärldens sötaste lillasyster!! haha Men hon ville bara krama Sonia inte mig! haha är jag läskig kanske xD Vid halv 6 åkte vi till upplands väsby centrum för att äta på Subway för fösta gången i mitt liv. haha Det var aaaaasgott!! yuuummie! Jag var fortfarande hungrig efter en halv macka hahah Sen var det öppet hus på Vilunda som gällde. Vi var där kanske 5 min. hahaah Det var liksom inge bra tycker jag eller någon annan, så vi gick. Precis innan vi gick in i huset mulade Sonia mig, idiot, men då kom Elanie och typ dödade Sonia haha så det var bra. haha
Onsdag: Idag var en helt vanlig skolag också. Vi åt jättemycket på hemkunskapen, så vi skippade skolmaten och gick och köpte red bull.... eehh haha aja När Sonia och jag kom tillbaka till skolan var det 25 min tills vi började, så vi gick en "liten" omväg... haha Hela vägen gick vi och försökte komma på först gamla låtar som vi lyssnade på typ i 5:an/6:an. Vi kom fram till: My humps - Black eyed peas, Hero - Mariah Carey och My boo - Alicia Keys & Usher. Efter det försökte vi komma på så många Britney låtar vi kom ihåg från lääänge sen. Inte dom här nya, dåliga utan dom gamla godingarna. Vi kom fram till många haha t ex Everytime, Crazy, Stronger, Toxic med flera... haha Sen kom vi till skolan och mötte Yasmin, Elanie och Issa. E och I började brottas och mula Sonia som vanligt haha Yasmin filmade och jag gick efter och asgarvade hahaha Rätt åt dig Sonia! JUSTE!!!! JAG GAV SONIA PAYBACK FÖR ALLT HON HAR GJORT!!! JAG SLÄNGDE HENNE I SNÖN!!! hahahah Stolt!! I alla fall så höll dom på där ett tag och sen var det dags att gå till lektionen. När vi slutade sen tvingade Sonia mig att ta en buss för att se om hennes lover var där. Var han där?? Nej! Såklart inte. -.- jag tog i alla fall bussen till centrum och köpte godis till imorgon. Jag träffade Julia och Marie där också som skulle göra samma sak. haha vi träffades på toaletten xD När jag kom hem klockan 5 gick jag direkt ut med hundarna. Nu sitter jag här in my room. Ska hjälpa till med maten nu så hej dååååå!
Imorse innan jag gick hemifrån låg mina sötnosar brevid varandra och sov. ♥

Kommentarer
Postat av: jenna

Sööööta :D



Vad tycker du om min nya header? :)

http://jennaoberdieck.blogg.se

2010-02-11 @ 08:57:34
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: jenna

Taaack :D

2010-02-11 @ 18:15:18
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0