Fest, inte fest och hundar

Hej bloggie!!
Idag snöar det. Inte mysigt alls. man ska stanna inne säger tidningarna. Men jag tänker inte lyssna på dom små pappersbitarna! Sonia ska ha tjejmiddag idag hemma hos henne, så dit ska jag, Mill, Yasmin, Elanie och Issa. Sen skulle jag ha träffat Britta på Club Play ikväll, men jag vet inte om det blir något eftersom att Sonias middag krockar. Jenny kommer ikväll också. Henne missar jag nästan. :( Jenny-Benny, du får inte gå och lägga dig tidigt. Lova!! Jag kommer hem vid elva!
Jag fick veta en rolig sak nu också. hahahah Kan inte säga, men jag blev gaaaanska glad... haha killar....
Jag måste bara säga. Har sagt det tusen gånger men jag säger det en gång till. Penny är så himla söt! Hon följer efter mig heeeeela dagarna och så fort jag sätter mig någonstans till exempel i soffan hoppar hon upp och lägger sig tätt intill mig!! :D så söööt! Nu sitter jag vid Johannas dator och hon har lagt sig i hennes säg. sötinöti! Och Hampus!! Han är också såååå söt! haha Inte lika social och pussig kanske, men han är så himla duktig (ibland) när vi är ute och går. Han drar för det mesta och då ramlar jag ju runt där för att det är så halt, men när jag har sagt åt honom går han nästan som en ängel brevid mig. haha Jag ska börja göra mig iordning lite. Ska åka till Sonia om några timmar, så jag ska börja nu så att jag inte har så bråtton sen. haha Hatar att stressa!

Charmige Schvampeee


haha jag och Penny på promme


Har man ingen kille får man hångla med det man har... hahaha


Penny och jaaaag


Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha de e bra tessan satsa på hundar, för dom bryr sei inte om du inte ha dina snyggaste kläder på dei och tränar för deras skull!! hahahahaxD

2010-02-21 @ 11:57:10
Postat av: Therese

haahhhahaahha aaa dom är så mycke bättre! hahaha

2010-02-21 @ 13:20:37
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0