Snö, snö och ännu mera snö...

Herre min je vad det snöar ute! Man ser nästan ingenting förutom snö. Jag gick hem efter lunchen för att jag mådde/mår pissdåligt. Bättre än igår, men jag tänker såhär. Okej, jag hade nog kunnat genomlida den här dagen, men då hade jag absolut inte orkat med imorgon. Därför vilar jag upp mig idag och kommer imorgon. Dessutom måste jag bli jättefrisk till på tisdag när vi ska sitta i aulan i tre timmar och skriva en svenskauppsats i nationella. Och om jag ska orka måste jag vila upp mig och bli frisk. Jag fick äta min Karins Lasagne som pappa köpte igår i alla fall! haha Mill känn dig avundsjuk! Den var gooood! När det är reklam i Extrem home makeover ska jag ta glass, varma hallon och banana! haha Det är så sjukagott, men det är tråkigt för det tar slut så snabbt :( haha

Jag fick ett mejl från Costan idag också om att det inte blir någon dans pga vädret och tågen. Det var rätt skönt faktiskt. Jag är ju sjuk och det skulle vara rätt jobbigt att ge sig ut i detta äckliga väder för att sitta och kolla på när andra får dansa och ha kul! haha

Kommentarer
Postat av: Mill

Men therese sluuuuuuuta!!! Bara för att inte jag har någon mickro! Vi måste sååå göra den där mikromatslunchplanen nästa håltimme!

2010-02-04 @ 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0