200 frågor

Sonia tvingade mig att svara på "några" frågor -.- haha

1. Är du kär? Vem är inte kär?? haha
2. Har du snusat? Nope
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? haha nej
4. Har du legat i sängen bredvid en kille? haha aa
5. Har du blivit dumpad? I trean haha
6. Har du blivit slagen allvarligt? Nej
7. Tar du droger? Nevva evva 
9. Har du pussat en tjej? haha nej
10. Hatar du någon? Jag kan inte hata haha
11. Älskar du någon? Njee
12. Har några av dina vänner svikit dig? japp
13. Har du djur? Fiskar, hund och kanin
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? Haha jaa
16. Gillar du orange? nee
18. Har du nån sjukdom? nej
19. Har du skämt ut dej för den du gillar? HAHAHHAH AAAAA
20. Har du en gris? Hampus är väl en gris? Eller?
21. Har du en plattång? japp, men Johanna har tagit den för alltid.
22. Har du en bror? Nej
23. Har du sjukt bra humor? Jag älskar den! hahaha
24. Är du brunett? Nej
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? Nej fort ska det gå!
26. Har du varit i Asien? Nej
27. Har du en hund? Jaaaa
28. Har du skilda föräldrar? Neej
29. Har du gått på simskola? Aa
30. Har du sagt bög till en kille? hahahaha aaa
31. Har du sagt fitta till en tjej? Nope
32. Har du fuskat? Kan inte fuska. haha
33. Har du en teve på ditt rum? Nope, eller jo man kan koppla in en sladd... haha
34. Har du lunar? Aldrig haft
35. Har du MSN? Haha aa
36. Har du en syster? 3 underbara systrar!
37. Har du bruna ögon? Nej
38. Gillar du att fota? ja ibland så
39. Har du sett dig själv brinna? aa haha försökte bränna upp mitt hår en gång xD Inte med flit såklart..
40. Hjälper du dina vänner? Såklart!
41. Gillar du tacos? Jaaaa
42. Tycker du att du är söt? Hell yeah! haha
43. Har du dansat? Har dansat i snart 12 år, så ja jag har dansat. haha
44. Har du spelat fotboll? aa i helenelund
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? hahah aaaa absolut!!
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Njeeee
47. Har du ätit sniglar? nope aldrig i livet!
48. Äger du en locktång? jappapidoo
49. Gillar du att tugga tuggummi? Tycker det är lite gross, man tuggar på samma sak i flera timmar, men jag  gör det.
50. Borstar du tänderna varje morron och kväll? jaaa!
51. Gillar du kläder? Jupp
52. Hatar du falska vänner? Ja! Vem gör inte det?
53. Gillar du räkna matte? Ibland :p
54. Älskar du någon nu? haha nee
55: Har du gråtit inför en vän? aa det har jag
56. Kan du sjunga? haha njaa vet inte xD
57. Har du sett nån död? nope
58. Säger du vad du vill? oftast
59. Svär du mycket? Nja om jag vill svära så svär jag haha
60. Vad är ditt hela namn? Therese Cecilia Holmberg
61. Kan du tala spanska? Lite grann
62. Är du kortare än 1.60? haha jag är 1.60 :P
63. Älskar du sommaren? JAAA!!
64. Älskar du vintern? NEEEJ!!
65. Har du mer än 6 par skor? Vet inte... tror det...
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? ehh JA!
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? nej
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? aa
69. Gillar du att städa? aa faktiskt med lite skön musik i bakgrunden
70. Gillar du att sova länge? Ja om det behövs
71. Har du vart med om en olycka? nej faktiskt inte
72. Är du förvirrad? Hahaha aa lite kanske xD
73. Har du mer än 6 par byxor? haha aa
74. Har du förlorat en vän? ja det har jag
75. Gillar du att shoppa? när jag har pengar så :D
76. Har du varit i paris? No
77. Gillar du ormar? Nej!
78. Klarar du dej själv? Aa det tycker jag verkligen.
79. Har du lagat mat? aaa mååånga gånger
80. Är du klantig? Ibland haha
81. Har du foppaoffler? Nej haaaatar dom!
82. Har du mer än 20 låtar på din data? aa det har jag...
83. Sminkar du dej innan skolan? Direkt när jag vaknar
84. Har du träffat en kändis? aa det har jag
85. Har du mer än 7 par nagellack? aa det har jag
86. Har du busringt? HAHAHAHHAAHHAAHAHH AA
87. Har du skällt på din bror? Har ingen bror :(
88. Har du en vän som skiter i dig? Nej
89. Har du velat göra saker men vågar inte? Jag vet inte :O
90. Sover du med nått gosedjur? Nej haha
91. Har du åkt nånstans utan att du får? Nej
92. Vill du bara bort ibland? Ja det händer
93. Har du tältat? aa när jag var 6 år tror jag hos min granne haha det var massa spindlar i hela tältet! haha
94. Har du bränt dig? aa när jag var 2 år brände jag hela handflatorna :p
95. Har du lekt med levande ljus? nej
96. Har du lekt anden i glaset? vad är det?
97. Skäms du ibland? Nee har kommit över den perioden
98. Bor du i skåne? Nope
99. Gillar du hip hop/rap musik? Japp :D
100.Är du på sista frågan nu?  ehh neeej...
101. Är du singel? Yupp
102. Har du åkt flygplan nån gång? aa
103.Har du kul just nu? Frågorna börjar bli lite tråkiga haha
104. Är du blyg? Nja, börjar bli bättre :P
105. Har du svarat ärligt på alla frågor? aa
106. Vad har du ätit idag? Karins Lasagne
107. Har du cam? Nej
108. Vilken film såg du senast? Shall we dance
109. Och med vem var det? Mamma, pappa och Humpe
110. Brukar du lita på folk? Har svårt för det tyvärr
111. Har du blivit sviken? aa många gånger
112. Vad är din största önskan nu? Att få köpa min border collie!
113. Vem saknar du? Många
114. Vem vill du ringa just nu? Pratar redan med Sonia xD
115. Och varför? För att hon ringde hahaha
116. Hur ofta sitter du vid datorn? Ganska mycket
117. Vad har du gjort idag? Varit hemma bara
118. Vad var det senaste du köpte? En typ längre skjorta från H&M
119. När var det? förr förra helgen kanske
120. Vilken affär var det? H&M
121. Hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? Kan inte spendera så mycket för att jag lägger mycket på hunden, men kanske 2 hundra.
122. Är utseende viktigt för dig? haha ja ganska xD

123. Har du någon vän du litar på till 100%? aa
124. När var du i skolan sist? I fredags
125. Är du blond? Japp
126. Vill du vara blond? haha aa
127. Vad ser du fram emot? Att få köpa min hundini!
128. Har du smink just nu? aa
129. Vad har du för kläder just nu? Jeans, ett linne oh Johannas Adidas
130. Vart sitter du just nu? I mitt rum
131. Om du kollar till höger vad ser du då? ut
132. Vad vill du ha just nu? Min hund xD
133. Gillar du simpsons? Nej
134. Har du blogg? haha ehm aa
135. Favorit färg på kläder? Vet inte, typ svart, går kanske rosa...
136. Senaste låt du lyssna på? Insomnia - Craig David
137. När grät du senast? Igår
138. Och varför? För att det är lite jobbigt just nu.
139. Har du slagit en kille mellan benen på allvar? haha ne. Jag kan inte slåss xD
140. Förtjänade han det? Nej ingen förtjänar att bli slagen
141. Ett datum du alltid kommer minnas? 5 Juni, 22 maj
142. Varför just de datumet? haha 5 juni= dagen jag träffade my ex på en fest och 22 maj= my ex's födelsedag.
143. När fyller du år? 13 Juli
144. Hur mycket pengar har du nu? Inga alls just nu :(
145. Vart får du pengar ifrån? Studiebidraget
146. Är du bortskämd? Nej det tycker jag inte
147. Vill du ha barn? haha inte just nu xD
148. Är du oskuld? Japp
149. Vad hade du för skor idag? Gympaskor
150. Vad heter du på bilddagboken? har ingen, men när jag hade hette jag colaarm hahah
151. Något du vill göra just nu? Ha min hund i min famn och klappa henne haha
152. Bråkar du och din mamma? Nej
153. Älskar du din mamma? Såklart!
154. Vem är 6e online på msn just nu? Julia M
155. Hur många är online på msn? 8 st xD
156. Hur många är offline? 82 st
157. När går du upp när du ska till skolan? kl 6.00
158. När börjar du skolan på morgonen? 8.15 och på tosdagar 9.15
159. Har du fått något mvg? aa faktiskt :D
160. Har du fått något vg? Måååånga haha
161. Har du fått något g? Japp
162. Har du fått något ig? aldrig!
163. Har du legat på sjukhuset senaste halvåret? nej aldrig
164. Varför? för att jag är försiktig och gör mig inte illa... haha
165. Hur mår du just nu? Håller på att bli frisk, men är fortfarande helt slut och trött
166. Älskar du din familj? Ja det gör jag :)
167. Hur ofta duschar du? varje dag till varannandag.
168. Kompisar, är det viktigt? Ja det är väldigt viktigt.
169. En person du saknar? Många
170. En person du skulle kunna göra allt för? Johanna
171. Chattar du med ngn just nu? aa
172. Vem? Sonia
173. Vad pratar ni om? Inget just nu
174. När fick du en kram senast? Imorse
175. Och av vem? av mamma
176. Vad föredrar du, smsa eller ringa? smsa
177. Hur många smsar du med nu? Inga just nu
178. Vad är klockan just nu? 16.08
179. Är du mörkrädd? nej
180. Har du varit på liseberg i år? Nej aldrig
181. Beskriv dig själv med tre ord? Rolig, töntig och konstig
182. Är du allergisk mot något? Människor som ljuger
183. Tar du mediciner mot något? nej
184. Vad har du för mobil? sony ericsson
185. Brukar du dricka alkohol? nope
186. Dricker du för det är gott, eller för grupptrycket? dricker inte
187. Hur många hus har du bott i? en lägenhet i stan och en villa
188. Vad har du för färger i ditt rum? Vitt, typ guld
189. När ska du sova? Om några timmar
190. Har du haft utegångsförbud? En gång för att jag ville ha det
191. Ångrar du något i ditt liv? HAHAHHAHAH AAAAA
192. Var du en sprucken kondom? Ne det tror jag inte haha
193. Älskar dina föräldrar dig? Självklart ;)
194. Har socialen lagt sig i ditt liv? Never
195. Vad är det för år? 2010
196. Vad är det för månad? Februari
197. Anser du dig själv som smart? Nej verkligen inte! hahahah
198. Vad brukar folk kalla dig? Massa! Tönt, Terris, Blondie, Tessan, Therese haha you know xD
199. Är du en bitch? Jag? hahaha näe tror inte det xD
200. Sista frågan, var dom här frågorna roliga? Näe inte så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0