Vem har tråkigt?!

Usch vad jag är nere. Är det bara jag som har otroooooligt tråkigt?? Jag har legat i soffan precis hela dagen och väntat på att pappa ska handla. Han kom hem kanske vid fem efter att ha skjutit upp det hela dagen. Jag bad honom att köpa glass, bananer, frysta hallon som jag ville ha som sjukmat idag. När han äntligen kommer hem med det får man äta något av det? NEJ! "Efter maten" åhhhh jag har väntat heeeela dagen och så säger pappa att jag är hetsig och att jag tjatar mycket. Men hallå! Jag var hungrig ju. Klart man försöker skynda honom lite. Men direkt efter maten ska jag bli tjockis och äta maaaassa glass med frysta hallon som jag värmer så att det blir varma hallon och bananer. Jag gillar inte bananer egentligen. Eller jo, all slags form av banan FÖRUTOM vanlig banan. Eller jo, om dom är gröna. Men inte gula bananer. hahah
Och vi måste vänta tills mamma kommer hem innan vi/pappa börjar med maten, så det kommer ju ta några år innan man får någon mat i detta hus. -.- Men jag ska nog ta en till grön banan, det får jag äta i alla fall! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0