2010

Jaha, då var det 2010 då. 10-talet har börjat. Det känns konstigt att säga. Det var enkelt att säga 09 eller 08, men 10 låter bara konstigt. "Kommer du ihåg sommaren 10??" Haha Jag tycker inte att det låter rätt i alla fall...

Johanna och jag har hyrt två filmer, American pie- The book of love och Dumpa henne!. American pie var väl... intressant.. haha nej men den var väl som alla andra american pie filmer. Dumpa henne var också bra. Lite lik Love actually faktiskt.

Nu ska jag gå och lägga mig, så vi ses imorgon/idag. Då ska jag sova lääänge och så skriver jag ett jättelångt inlägg när jag vaknar. Kanske om vad jag ska göra 2010.. vem vet..

God natt och god fortsättning! ;)


Kommentarer
Postat av: Sonia

Gott nytt år! :D <3

2010-01-01 @ 12:45:17
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0