A sweet dream or a horrible nightmare!

Jag brukar inte så ofta drömma mardrömmar, men idag gjorde jag det.

Det var hallowenfest på skolgården. När vi dansar och har kul, kommer massa äckliga monster och jagar alla, så vi springer och gömmer oss på toaletten. haha det bästa stället. Efter ett tag går vi ut och då ser vi att folk har fått priser för att dom var kvar längst med monstren. Yasmin och Elanie blev två av dom tre muskitörerna (?) ahaha Det var väl som någon tredje plats eller nåt. :P
Efter det var festen slut och alla ska städa undan. Då ringer Sonia Chris, på Barky's, som spelar piano på kulturskolan som ligger bakom en skog. Hon går dit och har mig som sällskap i telefon. Då hör jag att E kommer och jag blir jätterädd att det ska hända nåt. Men Sonia säger att det är lugnt och att vi måste lägga på luren. När hon kommer tillbaka frågar jag hur det gick, om det hände nåt. Då säger hon bara: nejnej det är okej jag blev bara lite misshandlad, det är lugnt. Våran gympalärare frågar om någon tjej kan hjälpa till och ta en jättelätt påse och gå och slänga i skogen, och jag var närmast så jag tog den och gick. När jag kommer till skogen står A där med en jättestor blå keps och en motorsåg i handen med blod på. Jag står och stirrar på henne, (Och eftersom jag aldrig har träffat henne på riktigt så såg hon ut som en på danslägret på the voice streetdanceschool.) hon säger något elakt, jag slänger påsen i sopkorgen och kutar tillbaka och storgråter. Jag springer med Sonia till toan och ser att hennes ben är heeeelt söndersågat med motorsågen. Benet i benet var nästan helt av. Jag blir jätterädd och skriker på henne att hon var dum som inte sa nåt och så åker vi till sjukhuset.

Där slutade drömmen.

jag blev klar innan jag åkte till centrum haha men jag skriver väl mer när jag kommer hem i alla fall. haha


Kommentarer
Postat av: Sonia

1. det stavas Musketörer.

2. hahahaha "jag blev bara lite misshandlad" !? xD

3. blå keps hahaha xD

4. benet i benet haha de lätt kul i huvet xD

5. hahaha oh no stackars mej! haha due sjuk xD<3

2010-01-16 @ 14:23:40
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Clara

Haha sick xD vem på the voice var så läskig?

2010-01-16 @ 14:27:33
Postat av: Therese

Sv Clara: Nikita haha jag vet inte varför just hon :P



Sv Sonia:

1. Okej va bra polisen.

2. haha ja du sa det! xD

3. haha aa :P

4. men hur ska man säga annars haha och huvet stavas huvudet mohaha

5. Aa stackars dig, men vem är det som är sjuk här? Haha

2010-01-16 @ 15:38:17
URL: http://nowwetalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0