Another day in Paradise

Den här låten har jag letat efter ett tag. Ni vet en sån låt som man har hört förut och när den går på tv kommer man verkligen inte ihåg den, så var den här. Jag brukar liksom inte lyssna på gamla låtar, men den här är så himla härlig och mysig att lyssna på.

Phil Collins - Another day in paradise


Det finns även en nyare version av Brandy och Ray J. Orginalet är så mycket bättre.

Brandy ft Ray J - Another day in paradise



Nu kom jag på var jag hade hört den! Denice på Barkys spelade in en video med sin kompis när dom tränade hund. Då hade dom den här låten som bakgrundsmusik. Haha Inte konstigt att man blev lycklig av att höra den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0