Bra gjort xD

haha nu har jag varit duktig.

  • Först gick jag ut med Svampe, sen lärde jag mig några låtar på piano (So cold- Chris Brown, Take you down - Chris Brown, Photographs - Rihanna och Fireflies - Owl city)
  • Efter det spelade jag tabla på första gången på aplänge. Jag körde igenom alla saker vi har lärt oss sen vi började faktiskt.
  • Nu ska jag äta, men jag ska snart börja plugga till No provet som är på fredag... :S


So cold - Chris Brown 



Take you down - Chris Brown


Photograps - Rihanna


Fireflies - Owl city


Den här ska jag lära mig snart!

Samson - Regina Spektor

Kommentarer
Postat av: Mill

Men skit på dig!! Nu tycker ju jag hon regina är bra bara för det!

2010-01-30 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0